سرخط خبرها

تغییرات درهیات مدیره استقلال قطعی شد

  • کد خبر: ۱۴۹۸۰۱
  • ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
تغییرات درهیات مدیره استقلال قطعی شد
اضافه شدن دو عضو جدید به هیات مدیره باشگاه استقلال در دستور کار متولیان این باشگاه قرار گرفته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز،  قرار است اعضای جدیدی به هیات مدیره باشگاه استقلال اضافه شوند. این خبر را علی فتح الله‌زاده اعلام کرده تا مشخص شود فعلا خطری جایگاه مدیریت او را تهدید نخواهد کرد. هرچند که سازمان خصوصی سازی چندی قبل برای مدیرعامل باشگاه استقلال خط و نشان کشید وبه نوعی اعلام کرد قصد برکناری او را دارد، اما همین که فتح الله‌زاده درجریان برخی تغییرات قرار گرفته این نشان می‌دهد فعلا قصد به برکناری او وجود ندارد و متولیان می‌خواهند دو عضو جدید را به هیات مدیره باشگاه استقلال اضافه کنند.

درهمین راستا شنیده شده که دیگر اعضاء همچنان برمسند کار باقی خواهند ماند؛ موضوعی که قطعا با واکنش مسئولان سازمان خصوصی سازی و وزارت اقتصاد مواجه خواهد شد به این دلیل که هفته پیش صراحتا از قول مسئولان خصوصی‌سازی اعلام شد که برخی اعضاء بدون هیچ کارایی درهیات مدیره باشگاه استقلال حضور دارند.

با این حال به نظر می‌رسد درمقطع فعلی فقط بحث اضافه شدن چند عضو اقتصادی درهیات مدیره استقلال مطرح است، اما درآینده ممکن است هراتفاقی رخ دهد و دوباره مدیریت باشگاه استقلال دستخوش تغییراتی آنی شود و صندلی مدیرعاملی استقلال نیز به دست شخص دیگری سپرده شود.

طی روز‌های گذشته بار دیگر ماجرای بازگشت سعادتمند به باشگاه استقلال داغ شده که موضوع قابل توجهی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->